Kenelläkään kokemusta kun kampaaja pilaa hiuksesi miten toimia?!?
Varasin ajan tutulle kampaajalleni tämän viikon tiistaille mutta hän ei ollutkaan itse paikalla koska oli joutunut lähtemään viemään lastaan äkillisesti lääkkäriin ja oli palkannut sinne tilalleen juuri valmistuneen parturi kampaajan joka sitten leikkasi hiukseni.
Malli jonka pyysin hiuksiini leikkaamaan ei todellakaan vastannut loppu tulosta ja hiukseni ovat koloiset ja sivut ovat eri pituiset saatika miten kiero ja koloinen niskani on ja sen huomaa tässä mallissa todella hyvin siis toisin sanoen tukkani on kuin joku olisi nirhannut sen tylsillä saksilla ja joku joka ei ole sannut kampaajan koulutusta.
Sanoin tälle tytölle joka leikkasi hiuksiani että tämä loppu tulos ei vastaa todellakaan haluttua ja hän totesi että valittaa omistajelle jos loppu tulos ei kelpaa ja että hänellä on kiire koska seuraava asiakas jo odotti vuoroaan.
Kotiin päästyäni purskahdin itkuun ja soitin illasta tälle kampaamon omistajlle jolle olin ajan varannut joka totesi että ensi vkon tiistaina on vapaa aika niin hän katsoo mistä on oikein kyse ja sanoinpa jopa vielä että älä mene itse leikkelemään tukkaa joka minulla ei ikinä edes tulisi mieleeni.
Mietimpä tässä näin että näinkö maksavia asiakkaita kohdellaan että viikko pitää kulkea pussi päässä ennekun asia korjataan kampaamon puolelta ja että onko tämä todellakaan oikein.
Kertokaa mielipiteenne ja se miten teille toimittu jos on vastaavan laisia tapauksia sattunut.
Kommentit (6)
ja molemmilla kerroilla teetin sen samaan hintaan uudelleen
Mutta asiaan:
joo, mullakin kerran tehtiin sellainen permis, että oksat pois. Jouduin todella kulkemaan tukka kiinni ja huivi tai hattu päässä sen puoli vuotta mitä tukka kasvoi suht. normaaliksi. Olin niin nöhveröinen ja kiltti, että en saanut vaadittua edes rahojani takaisin. Kampaaja vaan nauroi, kun näki lopputuloksen. Yritti vielä jotenkin kehua, että tuli hyvä...
permanentin laiton jälkeen! Päänahkani siis paloi käsittelyssä. Olin silloin joku 15v. teini eli 15 v. tuosta inhottavasta kokemuksesta on kulunut. En tuolloin todellakaan olisi edes pystynyt ottamaan permanenttia palaneeseen, vuotavaan päänahkaani. Sain sitten rahat takaisin ja hiustenhoitotuotteita.
Hankala tilanne sulla ap. Ilman muuta sun tulee tuosta jotain korvausta saada, ja mieti, saadaanko nyrhitystä tukastasi (anteeksi ilmaisu!) edes sellaista ammattilaisenkaan käsissä, mitä aiemmin olit ajatellut... Eli, vaikka ammattilainen viikon päästä leikkaisi, ei tulos sittenkään välttämättä ole haluamasi.
En tiedä, olisiko kuluttajaneuvojalla /-asiamiehellä jotain vinkkiä asiaan...
Tsemppiä!
ja molemmilla kerroilla teetin sen samaan hintaan uudelleen
Jos et sitä anna tehdä, niin ei voi sitten jatkossa vaatia esim. rahallista korvausta. Aina ensin pitää antaa yrittäjän korjata itse virhe.
Yrittäjillä on myös vakuutuksia, joten samalle yritykselle, joka virheen teki, pitää mennä esittämään lopputulos, niin yrittäjä voi paikata asiaa vakuutusrahojen avulla. Kampaamoista en tiedä, millaisia vakuutuksia ovat voineet ottaa.
Itse olen päässyt läsähtänyttä permanenttia kohentamaan uudestaan seuraavana päivänä. Jos yrittäjällä vielä lapsi kipeänä, kalenteri täynnä asiakkaita ja sijaistakaan ei enää uskalla ottaa, kun on noin huono, niin ei hänellä varmaan ole mitään muuta mahdollisuutta kuin katsoa, missä siellä on seuraava vapaa aika. Itse kyllä voisin soittaa ja kysellä (tai kai jätit puhelinnumerosi), jos sattuisi tulemaan jokin peruutusaika ennen tuota.
Jos pääsi tosiaan on sellainen katastrofi kuin kuvailet, älä odota sitä viikkoa vaan mene paikan päälle näyttämään millainen tukkasi on. Luulisi sitten ymmärtävän.
mielestäni on törkeää että joudun kulkemaan pää tällä tavalla kynittynnä viikon.