Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
?niäpnirääv eelut titsket num skiM
Kommentit (5)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Olisko lapset vahingossa säätäneet asetuksia? Samasta paikasta mistä voi vaihtaa hiiren nappuloiden paikkaa, voi säätää myös kirjoitusasetukset peilikuvaksi.
Johonkin näppäimeen hipaisin tai jotain, mutta yhtäkkiä alkoi tulla tekstit väärinpäin.. hehe...
Käynnistin koneen uudelleen, kun en muutakaan keksinyt ja nyt tää on taas jees..
ap
Alue: Aihe vapaa
!eeeeeeekattuA .....itsussah niknetoj ithajlum äät ,itseekiO