Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Toni Niemisestäkin on mielenkiinto mennyt
16.03.2021 |
Ei tee enää mitään jännää. Saman naisenkin kanssa ollut jo 3 kuukautta eikä vauvaakaan ole tulossa. Mikä sitä vaivaa?
Kommentit (6)
Tyyppi on hajuton, mauton ja väritön. Ei jatkoon! Ohi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt pitäisi Tonin ryhdistäytyä ja vaihtaa naista äkkiä ja vaikka muuttaa takaisin pohjoseen. Tulisi jotain säpinää elämään.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo ehtiny vielä tärpätä.
Kyllä on hidasta toimintaa. Onkohan tällä uudella naisella lainkaan lapsia? Saako edes lapsia?
Alue: Aihe vapaa
Meni jo 20 vuotta sitten.