Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kanasuikaileiden vakuumissa reikä.
09.05.2009 |
Uskallanko käyttää huomenna?
Luulen,että reikä tuli kauppakassissa, mut jos onkin tullut jo aikaisemmin kaupassa, niin onko syömäkelpoista?
Kommentit (3)
pilaantuuko ne niin nopeasti? Itselle tuli mieleen vain jokin ilkivalta, joku työntänyt pakkaukseen jotain sopimatonta...
Jos siis viimeiseen myyntipäivään on aikaa?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ilman pakkausta ties miten kauan esillä lihatiskillä. Että jos oikeasti on epäilys että reikä on tullut kauppakassissa, haistelisin. Jos haisee ok, käyttäisin ja kypsentäsin toooosi hyvin. Jos yhtään maku olisi outo, en söisi.
Alue: Aihe vapaa
Ne olisi pitänyt käyttää heti jos reikä olisi tullut kassissa (eli kotona samantien paistelemaan tms.).