Lue keskustelun säännöt.
Nimiehdotuksia kaksosille?
12.06.2009 |
Tulossa ultran mukaan tyttö ja poika. Nimet pitäisi olla sellaiset, että ei oo liian samanlaiset, mutta kuitenki jotenkin yhtenevät. Vaikeaa...
Meillä on jo 3 lasta, heidän nimet Arthur, Kaisla ja Esther. Mies on ruotsalainen, siksi pojalla ja kuopuksella kirjoitusasu tuollainen. Sanotaan aina Artturi / Esteri. Kaisla oli minun toive numero yksi ja mies siihen pitkin hampain suostui, tosin nyt on jo toki tottunut nimeen.
Eli nyt; joku sekä suomalaiseen että ruotsalaiseen suuhun sopiva nimi molemmille vauvoille!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Heikki. Tai Helge