Mitä hittoa UPS:in tekstiviesti tarkoittaa suomeksi?
UPS pakettisi on xxx on matkalla.
Vastaa 1 jos haluat toimituksen noutopisteeseen Y.
Toimitus alkuperäiseen osoitteeseen? Vastaa 2.
...
Vastaa tänään klo 22 mennessä.
Ekaa kertaa siis UPSia luvassa, joten miksi minun pitäisi lähettää heille tekstiviestejä, kun olen tilannut tuotteen tiettyyn osoitteeseen? Ihan käsittämätöntä, mitä tässä pitää nyt tehdä?
Kommentit (10)
Jos vaikka vastaat 2 ?
UPS ei tiedä mitä olet verkkokaupan sivuilta toimitusosoitetta valitessasi ajatellut eli nuo tarjoaa vaihtoehtoja. Luultavasti noutopisteestä saa paketin nopeammin ja ei tarvitse ihmetellä kuriirin aikatauluja.
toimittaako he tilausosoitteeseen, jos vastaanottaja ei ole paikalla? Siis ehkä ajatuksena on se, että jos et halua että paketti jätetään esim ulos (jos et ole paikalla), niin voit tilata suoraan noutopisteeseen
UPSin kanssa on kokemukseni mukaan hankala sopia kotiintoimitusaikoja, joten ellet ole valmis päivystämään kokopäiväisesti toimitusosoitteessasi, ottaisin sinuna paketin noutopisteeseen.
Ei ole saldoa lähettää mitään tekstsiviestejä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saldoa lähettää mitään tekstsiviestejä.
Sehän oli sitten järkevää kysellä.
Mulle tuli kerran myös ihan vastaava, ja tuli tarpeeseen. Olin tilannut tavaraa kotiinkuljetuksella ajatuksella "ehtii tulla sinä aikana, kun teen etätöitä". Eipä ehtinyt, joten pystyin vaihtamaan toimituspaikaksi noutopisteen, jolloin lähetyksen nouto helpottui (ei tarvinnut päivystää kotona, milloin lähetys mahdollisesti saapuisi vaan sai sen noudettua sitten, kun itselle sopi).
Vierailija kirjoitti:
Ei ole saldoa lähettää mitään tekstsiviestejä.
Olisiko sitten kannattanut jättää paketti tilaamatta?
Ehkä olisi parempi jättää tilaamatta kun et edes ymmärrä yhtä tekstiviestiä.
Ihme haukkumista täällä. Itsellenikin tuli samanlainen viesti, mutta numeroiden sijaan kirjaimilla A, B, C. Tekstarihuijaukset ovat nykyään todella yleisiä (itselleni on tullut ainakin kerran), joten kyllähän tällainen pistää epäilemään. Tiedä miten paljon joutuu maksamaan, jos vastaa, eikä olekaan oikeasti UPS. Ja joillain on tosiaan nuo ongelmat saldon kanssa.
Toisin kuin muiden firmojen kohdalla, viestin lähettäjäksi ei edes ole automaattisesti merkitty UPS:n nimeä, toisin kuin esim. Matkahuollon tai Schenkerin paketeista tulleiden viestien kohdalla.
Ihmettelen lähinnä miksi eivät voi sähköpostilla tai MyChoice-palvelun kautta noita kysellä, kun itse otin kyseisen palvelun käyttöön juuri tällaisten tilanteiden takia.
No mitäs jos vastaisit 2?