Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Jyväskylässä ei voi olla kanssa käytössä Whim-kortti ja Whim-sovellus kuten Helsingissä?

Vierailija
04.01.2021 |

Vaan pitää olla joku ihmeen erillinen Waltti-kortti ja Linkki-sovellus jotka ei toimi missään muualla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanopa muuta

Vierailija
2/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä sä ylipäätään puhut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

liite kirjoitti:

mistä sä ylipäätään puhut?

Whim piti tulla kaikkiin Suomen kaupunkeihin jotta busseilla olisi helpompaa liikkua kaikkialla Suomessa. Hämmästyttää että Jyväskylän on irtautunut tästä sopimuksesta ja lähtenyt sooloilemaan yksikseen jollain ihme Waltti-kortilla ja Linkki-sovelluksella joita ei ole käytössä missään muualla Suomessa.

Vierailija
4/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän HSL-sovelluskaan toimi muualla kuin PK-seudulla.

Whim taas yhdistää todella monta liikkumismuotoa (taksi, julkinen liikenne, polkupyörät, sähköskootterit, lautat, vuokra-autot jne.), etten ole varma olisiko Jyväskylässä loppupelissä kannattava palvelu. Suuremmissa kaupungeissa, joissa liikkumistapojen kirjo on suuri, voi tilanne olla toinen.

Vierailija
5/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän HSL-sovelluskaan toimi muualla kuin PK-seudulla.

Whim taas yhdistää todella monta liikkumismuotoa (taksi, julkinen liikenne, polkupyörät, sähköskootterit, lautat, vuokra-autot jne.), etten ole varma olisiko Jyväskylässä loppupelissä kannattava palvelu. Suuremmissa kaupungeissa, joissa liikkumistapojen kirjo on suuri, voi tilanne olla toinen.

Kannatavuus

Pitää olla asiakkaita ennen kuin voi edes olla mitään julkista liikennettä. Taksit, ratikat ja bussit ei huvikseen kuljeskele tyhjinä. Muutenkin imettelen miksi Jyväskylän kaltainen Jumalan hylkäämä tuppukylä edes lasketaan Suomessa kaupungiksi. Vain muutama pari asukasta, moottoritie kulkee keskustan läpi ja jokunen hökkeli seisomassa järven rannalla eikä siellä ole mitään muuta lähinnä metsää ja korpea.

Vierailija
6/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän HSL-sovelluskaan toimi muualla kuin PK-seudulla.

Whim taas yhdistää todella monta liikkumismuotoa (taksi, julkinen liikenne, polkupyörät, sähköskootterit, lautat, vuokra-autot jne.), etten ole varma olisiko Jyväskylässä loppupelissä kannattava palvelu. Suuremmissa kaupungeissa, joissa liikkumistapojen kirjo on suuri, voi tilanne olla toinen.

Kannatavuus

Pitää olla asiakkaita ennen kuin voi edes olla mitään julkista liikennettä. Taksit, ratikat ja bussit ei huvikseen kuljeskele tyhjinä. Muutenkin imettelen miksi Jyväskylän kaltainen Jumalan hylkäämä tuppukylä edes lasketaan Suomessa kaupungiksi. Vain muutama pari asukasta, moottoritie kulkee keskustan läpi ja jokunen hökkeli seisomassa järven rannalla eikä siellä ole mitään muuta lähinnä metsää ja korpea.

Onhan siellä yliopisto ja ammattikorkeakoulu. Keskusta in tosiaan aika pieni, mutta asutusta on melko laajalla alueella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Waltti-järjestelmä toimii useammassakin Suomen kaupungissa ja sillä Linkki-pisteeltä ostetulla Waltti-kortilla voi maksaa kaikissa niissä. Monessako kaupungissa tämä sinun Whimisi toimii?

Vierailija
8/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän HSL-sovelluskaan toimi muualla kuin PK-seudulla.

Whim taas yhdistää todella monta liikkumismuotoa (taksi, julkinen liikenne, polkupyörät, sähköskootterit, lautat, vuokra-autot jne.), etten ole varma olisiko Jyväskylässä loppupelissä kannattava palvelu. Suuremmissa kaupungeissa, joissa liikkumistapojen kirjo on suuri, voi tilanne olla toinen.

Kannatavuus

Pitää olla asiakkaita ennen kuin voi edes olla mitään julkista liikennettä. Taksit, ratikat ja bussit ei huvikseen kuljeskele tyhjinä. Muutenkin imettelen miksi Jyväskylän kaltainen Jumalan hylkäämä tuppukylä edes lasketaan Suomessa kaupungiksi. Vain muutama pari asukasta, moottoritie kulkee keskustan läpi ja jokunen hökkeli seisomassa järven rannalla eikä siellä ole mitään muuta lähinnä metsää ja korpea.

Onhan siellä yliopisto ja ammattikorkeakoulu. Keskusta in tosiaan aika pieni, mutta asutusta on melko laajalla alueella.

Onhan siellä asutusta, mutta pinta-alaltaan iso kunta eli asutus on harvempaa kuin koko Suomen asuintiheys laskettuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

liite kirjoitti:

mistä sä ylipäätään puhut?

Whim piti tulla kaikkiin Suomen kaupunkeihin jotta busseilla olisi helpompaa liikkua kaikkialla Suomessa. Hämmästyttää että Jyväskylän on irtautunut tästä sopimuksesta ja lähtenyt sooloilemaan yksikseen jollain ihme Waltti-kortilla ja Linkki-sovelluksella joita ei ole käytössä missään muualla Suomessa.

Ei ole käytössä missään muualla? Miksi sitten Waltti-kortti käy Jyväskylän lisäksi Hämeenlinnassa, Kotkassa, Kuopiossa, Joensuussa, Kajaanissa, Kouvolassa ja Lahdessa? Ja miksi sotket keskenään monessa kaupungissa käyvän kortin ja paikallisliikenteen oman sovelluksen? Ne ovat kaksi täysin eri asiaa. Aikas monessa muussakin kaupungissa bussisovellus on vain kyseisen kaupungin paikallisliikennettä varten. Näin myös Helsingissä. 

Vierailija
10/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska me ei haluta mihinkään kusiseen Helsinkiin ajelemaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/13 |
04.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän HSL-sovelluskaan toimi muualla kuin PK-seudulla.

Whim taas yhdistää todella monta liikkumismuotoa (taksi, julkinen liikenne, polkupyörät, sähköskootterit, lautat, vuokra-autot jne.), etten ole varma olisiko Jyväskylässä loppupelissä kannattava palvelu. Suuremmissa kaupungeissa, joissa liikkumistapojen kirjo on suuri, voi tilanne olla toinen.

Kannatavuus

Pitää olla asiakkaita ennen kuin voi edes olla mitään julkista liikennettä. Taksit, ratikat ja bussit ei huvikseen kuljeskele tyhjinä. Muutenkin imettelen miksi Jyväskylän kaltainen Jumalan hylkäämä tuppukylä edes lasketaan Suomessa kaupungiksi. Vain muutama pari asukasta, moottoritie kulkee keskustan läpi ja jokunen hökkeli seisomassa järven rannalla eikä siellä ole mitään muuta lähinnä metsää ja korpea.

Oletpa höppänä, kun tuollaisia horiset. Muutama asukas= yli 140 000. Mites esimerkiksi Orivesi? Sekin on kaupunki. Sinun mielestäsi varmasti suorastaan metropoli Jyväskylään verrattuna :D:D:D:D

Vierailija
12/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko WHIM enää missään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/13 |
26.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eihän HSL-sovelluskaan toimi muualla kuin PK-seudulla.

Whim taas yhdistää todella monta liikkumismuotoa (taksi, julkinen liikenne, polkupyörät, sähköskootterit, lautat, vuokra-autot jne.), etten ole varma olisiko Jyväskylässä loppupelissä kannattava palvelu. Suuremmissa kaupungeissa, joissa liikkumistapojen kirjo on suuri, voi tilanne olla toinen.

Kannatavuus

Pitää olla asiakkaita ennen kuin voi edes olla mitään julkista liikennettä. Taksit, ratikat ja bussit ei huvikseen kuljeskele tyhjinä. Muutenkin imettelen miksi Jyväskylän kaltainen Jumalan hylkäämä tuppukylä edes lasketaan Suomessa kaupungiksi. Vain muutama pari asukasta, moottoritie kulkee keskustan läpi ja jokunen hökkeli seisomassa järven rannalla eikä siellä ole mitään muuta lähinnä metsää ja korpea.

Oletpa höppänä, kun tuollaisia horiset. Muutama asukas= yli 140 000. Mites esimerkiksi Orivesi? Sekin on kaupunki. Sinun mielestäsi varmasti suorastaan metropoli Jyväskylään verrattuna :D:D:D:D

Orivesi onkin metropoli verrattuna Korkeakoskeen, Juupajokeen, Eräjärveen ja pariin muuhun lähikylään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yhdeksän