Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Hiljattain omilleen muuttanut lestadiolaisnuori pohtii, kehtaanko laittautua/ koristautua sukujoulua varten?
23.12.2020 |
Osa suvusta on hyvin uskonnollisia eivät hyväksy minkäänlaista näkyvää meikkiä tai koruja. Otin omaan kämppään muutettuani korvanreiät ja aloin laittautua näyttävämmin. Joulu vietetään vanhempiani luona. Heille tänä on ihan ok koska eivät ole niin tiukkoja. Pelkään kuitenkin suvun reaktiota ja kommentteja. Miten itse toimisit tilanteessani?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa