Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
terveisiä muumimaasta!
07.06.2009 |
kaunis oli päivä,ja ei liian tunkua:)
yritin katseellani bongata sitä av-mammaa,joka eilen tiedusteli,voiko pukeutua raiskin tuulipukuun,vai onko liian junttimaista:DD ei näkynyt.
Kommentit (2)
kyllä olisi kieltämäti harmittanut maksaa täydet 20e/nuppi.se on kyllä liikaa ko. paikasta.
-ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
aika kallis se on suhteessa siihen, että vain muumitalo on mitenkään esikuvansa oloinen. Muut pieniä koppeja.