Mainostekstari yritykseltä, jonka asiakas en ole?
Saako yritykset laittaa mainostekstarin, vaikken ole koskaan edes ollut heidän asiakkaansa? Helsinkiläinen parturiliike lähetti äsken jonkun mainosviestin kännykkääni. Luulin virukseksi, mutta on oikea yritys. Estin numeron.
Kommentit (6)
Mainostaja on ostanut yhteysstietosi asiakasprofiloinnin perusteella. Olet valikoitunut aikaisemman ostokäyttäytymisesi, ikäsi ja sukupuolesi perusteella yrityksen potentiaaliseksi asiakkaaksi.
Sama numero minulla on ollut 20 vuotta.
Ap
Leila Koo kirjoitti:
Mainostaja on ostanut yhteysstietosi asiakasprofiloinnin perusteella. Olet valikoitunut aikaisemman ostokäyttäytymisesi, ikäsi ja sukupuolesi perusteella yrityksen potentiaaliseksi asiakkaaksi.
Olen nainen ja tämä oli miesten parturiliike :)
Näppäilyvirhe toki on mahdollinen. Mutta eikö näissäkin pitäisi aina kertoa, miten viestit voi jatkossa estää? Hitsi kun poistin jo viestin, olisin muuten vastannut siihen. Pieni asiahan tämä on, mutta ärsyttää säännöistä piittaamattomat yritykset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Mainostaja on ostanut yhteysstietosi asiakasprofiloinnin perusteella. Olet valikoitunut aikaisemman ostokäyttäytymisesi, ikäsi ja sukupuolesi perusteella yrityksen potentiaaliseksi asiakkaaksi.
Olen nainen ja tämä oli miesten parturiliike :)
Profilointi mennyt sitten himppasen pieleen :)
Onkohan tullut jokin näpyttelyvirhe numerossa, vai ovatkohan ostaneet jostakin osoitetiedot markkinointia varten?
Toinen vaihtoehto on, että jos sulla on "uusi" nro, niin se on ollut aiemmin käytössä henkilöllä, joka on ollut joskus heidän asiakkaanaan. Nron vaihdosta voi hyvinkin olla aikaa "vuosia".