Asiakas yrittää huijata
Heippa, olen pieni käsityöyrittäjä ja möin netissä asiakkaalle kaksi paria sukkia. Asiakas sanoi, että palautti ne ja laittoi kirjeessä tulemaan. Kirje on plus-merkkinen ja ei ole koskaan saapunut perille kuitenkaan. Seurannassa lukee viivästynyt (lokakuun lopussa) eikä ole vieläkään perillä. Asiakas vaatii rahoja takaisin, mutta minulla kaupan ehdoissa lukee, että asiakas vastaa postin kuljetuksessa palautuksesta siihen saakka kunnes se on minulla täällä takaisin. Ei kai postin vahingot ole minun vastuulla, kun olen sanonut ehdoissa että asiakas vastaa tästä, sillä ei minulla ole sopimusta postin palautuksista tehty Postin kanssa. Olisi hyvä, jos joku osaisi ottaa kantaa ja neuvoa - kiitos.
No et ainakaan maksa rahoja takaisin ennenkuin olet oikeasti saanut ne sukat. Asiakas on kyllä tietoinen palautusehdoista.
Voihan ne sukat vielä jostain ilmestyä, posti osaa aina yllättää!