Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aurinkorasvoista kysymys

Vierailija
03.05.2009 |

kun purkin kyljessä on päiväys, käytettävä ennen..

laskeeko teho niin paljon, ettei sitä sen jälkeen kannata käyttää?

Esim kos parasta ennen päiväys on helmikuussa, riittäkö teho vielä kesäkuussa vai onko jo pelkkää "käsirasvaa"?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä tai vuosi sitä ennen oli jossain naistenlehdessä juttua kun oli tutkittu. Mä käytin viime vuonna 30 kerrointa, joka oli vuoden vanhaa ja en palanut.

Vierailija
2/5 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyse ei ole enää siitä,että suojakerroin lai´menee, vaan siitä, että kaiken maailman ökköbasiliskot elää siinä rasvassa, se härskiintyy ja menee pahaksi ja sitä te sitten levitätte ihollenne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kyse ei ole enää siitä,että suojakerroin lai´menee, vaan siitä, että kaiken maailman ökköbasiliskot elää siinä rasvassa, se härskiintyy ja menee pahaksi ja sitä te sitten levitätte ihollenne...

Vierailija
4/5 |
03.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä säilytän aurinkorasvat aina jääkaapissa

ethän sä käytä vuoden jääkaapissa maannutta voipakettiakaan!

Vierailija
5/5 |
04.05.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]




ethän sä käytä vuoden jääkaapissa maannutta voipakettiakaan!

[/quote]