Ihmeen halpa VW:n uusi ID4-täyssähkömaasturi
Tuohan ei maksa kuin reilu puolet Audi e-Tronista samoilla spekseillä.....
Itse asiassa VW ID3 ladattuna hyvillä varusteilla maksaa lähes yhtä paljon kuin ID4 hyvillä varusteilla.
Skoda Enyaq huonommilla ominaisuuksilla on halvempi...
Ei taida VW ID4:lla tehdä voittoa ollenkaan....
Kommentit (14)
Vetokoukku menee piiloon auton alle....
Ei saa Teslaankaan piiloon menevää vetokoukkua.
Audi e-Tron alkaen 76000e
VW ID4 alkaen 48000e (VW:ssä varmaan paremmat varusteet hinnat alkaen mallissa)
ID4:ssa on kaksi varustelutasoa: perusmalli ja Pro. Pro on kymppitonnin kalliimpi - on lasikatto, isommat vanteet ja kehittyneemmät toiminnot, ääntä vaimentavat ikkunat, HUD jne.
Vierailija kirjoitti:
Audi e-Tron alkaen 76000e
VW ID4 alkaen 48000e (VW:ssä varmaan paremmat varusteet hinnat alkaen mallissa)
e-Tron näyttää lisäksi museoautolta verrattuna ID4:aan - ainakin sisäpuolelta.
No ei se kylläkään mikään maasturi ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi e-Tron alkaen 76000e
VW ID4 alkaen 48000e (VW:ssä varmaan paremmat varusteet hinnat alkaen mallissa)
e-Tron näyttää lisäksi museoautolta verrattuna ID4:aan - ainakin sisäpuolelta.
Ja Volkkarin digitaalinen kojelauta on haukuttu vähän siellä ja täällä alan median koeajoissa.
Moottori-lehden testin mukaan ID3 on sisustaltaan ämpärimuovinen ja kaikki bugittaa siinä autossa. Viimeistely on VW tasolla luokatonta, on säästetty kaikesta. ID4:llä taatusti samat ongelmat.
Tuo auto kannattaa ottaa ainakin viikonlopun kestävään koeajoon ennen ostopäätöstä.
Eilen juttelin yli 20 vuotta autokauppaa tehneen ammattilaisen kanssa. Eivät ota yhtäkään käytettyä sähköautoa vaihdossa. Liian suuri riski.
Vierailija kirjoitti:
Moottori-lehden testin mukaan ID3 on sisustaltaan ämpärimuovinen ja kaikki bugittaa siinä autossa. Viimeistely on VW tasolla luokatonta, on säästetty kaikesta. ID4:llä taatusti samat ongelmat.
Tuo auto kannattaa ottaa ainakin viikonlopun kestävään koeajoon ennen ostopäätöstä.
ID4 on korkeatasoisempi sisustukseltaan, mutta ei mitään luksusta. Eihän siinä hinnassa olisi muuten mitään järkeä.
Bugitukset korjataan ihan varmasti, siellä on yli puolet koko VW:n työvoimasta nykyisin jotain koodareita. Ohjelmistokoodia on noissa uusissa autoissa täysin posketon määrä.
Ainakin Youtuben uusilla videoilla softa näyttää toimivan aika hyvin jo nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Audi e-Tron alkaen 76000e
VW ID4 alkaen 48000e (VW:ssä varmaan paremmat varusteet hinnat alkaen mallissa)
e-Tron näyttää lisäksi museoautolta verrattuna ID4:aan - ainakin sisäpuolelta.
Ja Volkkarin digitaalinen kojelauta on haukuttu vähän siellä ja täällä alan median koeajoissa.
No joo... Digitaalinen kojelauta on varmasti outo testaajallekin joka on tottunut perinteiseen kojelautaan. Kun ajaa pidempään tuollaisella, niin varmaan tottuu.
Tesla 3:ssa on huonompi kojelauta. Etunäyttö puuttuu kokonaan. Siinä vasta onkin säästetty.
Vierailija kirjoitti:
No ei se kylläkään mikään maasturi ole.
No ei toki, mutta nelivetoversio tulee kyllä myöhemmin myyntiin. Se on kyllä varmaan sitten 10000e kalliimpi todennäköisesti.
AR-HUD on varmaan tosi hieno mutta tulee vain kalliimmassa versiossa....
Siis Skoda Enyaq huonommilla varusteilla on kalliimpi.