Mikä VIESTI/KOMMENTTI sai sinut luopumaan asiakkuudesta tai asiakkuuden mahdollisuudesta?
Minä olen yhden kerran saanut tylyn viestin aspalta: Hei! Emme siirrä eräpäivää.
Kirjaimellisesti tuohon malliin. Ei siis mitään pahoittelua, ystävällisyyden ripettäkään tmv. Pelkkä toteamus, että emme siirrä eräpäivää.
Se riitti minulle, tilasin enää yhden ainoan vaatteen, jota en olisi saanut muualta. Sen maksettuani en ole kyseisessä puljussa asioinut.
Joustamattomuus ja epäystävällisyys ovat todella surkeaa asiakaspalvelua ja minä en tällaisiin paikkoihin vie rahojani.
Sitten on yksi toinen tapaus, mutten kerkeä nyt kertomaan. Menen kauppaan.
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Kun minut kirjaimellisesti käskettiin mennä ostamaan muualta :)
Miten tämä tapahtui?
Onhan noita.
Vaihdoin muun muassa apteekkia kun joka kerta piti tapella farmaseutin kanssa lääkkeistäni vaikka kyseisillä lääkkeillä ei saa itseään minkäänlaisiin tiloihin. Siinä reseptissä lukee miksi on määrätty ja mä en jaksa väitellä asiasta apteekissa. Toisessa apteekissa ei oo tarvinnu keskustella muuta kuin mikä lääke ja paljonko.
Kun minut kirjaimellisesti käskettiin mennä ostamaan muualta :)