Lue keskustelun säännöt.
Mikä/kuka "Pizza-perjantai"-mainoksessa ärsyttävin(tä)?
23.05.2008 |
Mun mielestä se naamaa vääntelevä ja keikutteleva pitkähiuksinen nainen ja se MUSIIKKI.
Kommentit (2)
Just sen mainoksen takia en osta tuota pizzaa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ymmärrä kuka itseään kunnioittava mainosmies tekee moista paskaa :O