Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauan teillä mennyt rahojen palautukseen virheellisesti

Vierailija
11.11.2020 |

Maksoin lähimaksulla ja maksu meni kahteen kertaan. Rahoja ei voinut perua koska oli lähimaksulla tehty. Jouduin antamaan sähköpostin, puhelinnumeron, osoitteen ja tilinumeron parin euron palautusta varten. Onko tää tyypillistä. Miksi kassoilla ei voi olla käteistä?

Jos oisin tänkin tiennyt oisin luotolla maksanut, tai katsonut summan etukäteen ennen kuin piippaan. Kassa teki mokan ja otti hinnan kahteen kertaan. Käteisellä ei saanut maksaa.

Kauan kestää että rahat palautuu. Kyse ei ole monesta eurosta vaan se että mua vituttaa taistella perusasioista jotka ei ole edes mun mokia

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahojen palautukseen  virheellisesti? Eikös olisi parempi että ne palautetaan oikein?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tehdystä veloituksesta". kirjoitin otsikkoon. katkaisi tämä vauva.fi

ap

Vierailija
4/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli alle 50 euron maksusta kysymys. Veikkaisin, että muutama päivä menee. Pankkihan sen korjaa, ei se kaupan kassa.

Vierailija
5/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä ei ollut katevaraus vaan se että kassa näppäili kaksi kertaa hinnan. Kassa huomasi mokan, yritti perua. Ei onnistunu. Tj kävi siinä ja sano että rahojen palautus tulee tilille.

Typerää soittaa muutaman euron takia.

Vierailija
6/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei ole koskaan palautettu rahaa virheellisesti. Olispa kiva, jos joskus virheellisesti palautettaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheellisesti ei varmaan, kunhan palauttaisivat ees oikein, oman takaisin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän