Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
APUA! Hermot menee ja en jaksa enää!
13.02.2009 |
Ongelma on 3v. lapsi, joka ei enää tottele yhtään, enkä millään saa lasta tottelemaan.
Välillä on itse enkelin ja välillä nauraa päin naamaa kun jotain pyytää tekemään tai kieltää.
Tiedän että on uhmaa, mutta kun mikään ei enää auta. Keinot loppu.
Apuja ja vinkkejä otetaan vastaan..
Kommentit (2)
yritä saada nukuttua tarpeeksi ja ulkoilla ja virkistää ajatuksia, ne yleensä auttavat jaksamaan
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Sinä olet aikuinen... Nyt niitä hermoja ja pitkää pinnaa kysytään, mutta jos jaksat olla johdonmukainen, niin jossain vaiheessa homma palkitaan :o)