Lue keskustelun säännöt.
Lapset tulisi nimetä sukupuolineutraalisti
30.09.2020 |
Tämä on edellytys tasa-arvoiselle valtiolle, työhakemusta tarkistaedda nähdään heti onko mikä sukupuoli ja kansalaisuus kyseessä, tämä vaikuttaa todella monen työpaikan saantiin, pitäiskö tehä jotain?
Kommentit (2)
Jokainen nimetköön lapsensa, miten haluaa.
Hyvän maun rajoissa edelleen.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Joo. Kaikille nimet tyyliin Eemi, Miimi, Tiuku ja Nuoska.