Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä muuta ärsyttää suunnattomasti raskaana olevien pohdinnat

Vierailija
12.02.2009 |

pitääkö lapsen vai ei? Siis suomeksi antaako hänen elää vai tappaako hänet.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuskin sullekaan alvariinsa kukaan kaveri tästä avautuu?

Vierailija
2/3 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kenenkään kuullut pohtivan tällaista asiaa.



Olisko nyt kuitenkin niin, että ap:tä potuttaa enemmän täällä palstalla provoilevat mammat, jotka tosissaan eivät pohdi asiaa, vaan kirjoittelevat vaan tänne jostain kumman syystä huomiota saadakseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhuvan abortista.



Enemmän mua ärsyttää raskaanaolevien pohdinnat siitä, saako syödä sitä sun tätä. Ja onko vauvalla nyt jotain vaaraa kun söin yhden hapankorpun tuorejuuston kera ym.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä