Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
PIKANA: mitä tehdä suklaarouheesta ja kermasta?
12.02.2009 |
Kaikkiin suklaakiisseleihin tarvitaan maizenaa tms suurustetta.
Kertokaa hyviä ohjeita mitä saan aikaan kermasta, suklaarouheesta (taloussuklaa), kaakaojauhosta? Perus aineita löytyy (= kanamunat, maito, sokeri...) !
KIITOS
Kommentit (2)
vaan vaahdota kerma ja sekaan suklaarouhe!! Nam!!!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
kääretortun, muffinseja kermavaahtokuorrutuksella, luultavasti jonkinlaisen suklaavaahtohyydykkeen (googleta)