Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Turvaistuin vai turvavyöistuin lapselle?
09.09.2020 |
Valinnan vaikeus..kumpaa suositte?
Istuin tulee 5 vuotiaalle ja tietysti samaa istuinta köytetään vuosia. Lapsi yli 15kg nyt.
Tarvitsen istuimen joka kiinnitetään myös ilman isofixiä ( toisessa autossaei ole isofixiä).
Olen ehkä turvavyöistuimen kannalla.
Kommentit (2)
Turvavyöistuin noin vanhalle. Menee niin kauan kun istuinta tarvitsee.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Eikö noi ole pituuden mukaan nykyään? Eikä painon?