Valitatteko pskasta palvelusta?
Lähimmässä k-kaupassani on aina ahdistava tunnelma ja parilla vakkarityöntekijällä naama nurinpäin. Olen saanut ihmeellisiä kommentteja ja silmien pyörittelyä osakseni ihan normaalilla käyttäytymisellä. Harmi kun siellä aina välillä on pakko käydä koska kaupan yhteydessä on Posti ja tilatessa ei aina voi valita muuta toimituspaikkaa. Olen itsekin asiakaspalvelualalla ja ymmärrän että aina ei voi olla hyvä päivä mutta rajansa kaikella.
Ootteko pistäneet palautetta ja onko siitä seurannut koskaan mitään?
Kommentit (13)
Joka kerta annan palautetta jos aihetta.
Ei. Suomalaisilla on tapana valittaa vain selän takana.
On tapana valittaa paskoista palveluista vain täällä.
Miellä ainakin on kauppias tyyliin aina paikalla. Kävisin sanomassa suoraan kauppiaalle vastaavassa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miellä ainakin on kauppias tyyliin aina paikalla. Kävisin sanomassa suoraan kauppiaalle vastaavassa tilanteessa.
Mistä kauppiaan erottaa? En ole koskaan nähnyt sen oloista tyyppiä tuolla. Varmaan laitan sähköpostia jahka osoitteen löydän.
Ap
On mustakin kuulemma valituksia tehty, mutta ei niistä pomo ole koskaan tullut mitään sanomaan.
Ja ihan sama, vaikka tulisikin😁
Kyllä kaikki kaupassa tietää, millaisia naukujia asiakkaat ovat.
Ei jakseta enää välittää niiden pulinoista.
Voi esim. kirjoittaa huonosta palvelusta paikkakunnan ilmaisjakelu lehden yleisönosastoon.
Tällöin niitä palautteita tulee huonosta palvelusta enemmän kauppialle, kun muutkin uskaltavat avata kirjoituksen johdosta suunsa.
Huonoa palvelua ei tarvitse kenenkään sietää, ostajien eli asikkaiden voimallahan se koko kauppa edes pysyy pystyssä.
Kannammeko rahamme kauppaan, jossa kassan naamat ovat aina notsunvitulla, ja käytös jopa epäystävällistä?
Vierailija kirjoitti:
Voi esim. kirjoittaa huonosta palvelusta paikkakunnan ilmaisjakelu lehden yleisönosastoon.
Tällöin niitä palautteita tulee huonosta palvelusta enemmän kauppialle, kun muutkin uskaltavat avata kirjoituksen johdosta suunsa.
Huonoa palvelua ei tarvitse kenenkään sietää, ostajien eli asikkaiden voimallahan se koko kauppa edes pysyy pystyssä.
Kannammeko rahamme kauppaan, jossa kassan naamat ovat aina notsunvitulla, ja käytös jopa epäystävällistä?
Ei kukaan ota todesta nimettömiä yleisönosastokirjoituksesta. Niitä yleensä kirjoittaa kateelliset ja ilkeät ihmiset vailla todellisuuspohjaa.
Miksi te jäätte siihen kassalle lätisemään. Maksakaa ostoksenne ja menkää pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi esim. kirjoittaa huonosta palvelusta paikkakunnan ilmaisjakelu lehden yleisönosastoon.
Tällöin niitä palautteita tulee huonosta palvelusta enemmän kauppialle, kun muutkin uskaltavat avata kirjoituksen johdosta suunsa.
Huonoa palvelua ei tarvitse kenenkään sietää, ostajien eli asikkaiden voimallahan se koko kauppa edes pysyy pystyssä.
Kannammeko rahamme kauppaan, jossa kassan naamat ovat aina notsunvitulla, ja käytös jopa epäystävällistä?
Ei kukaan ota todesta nimettömiä yleisönosastokirjoituksesta. Niitä yleensä kirjoittaa kateelliset ja ilkeät ihmiset vailla todellisuuspohjaa.
Uskoohan sinisilmäiset, juntit suomalaiset kaiken mitä Hesarissakin lukee.
En ole muistaakseni koskaan valittanut palvelusta, ravintola-annoksen olen kerran palauttanut.
Hyvää palautetta olen sen sijaan antanut useastikin, tätä ei suomalaiset todellakaan harrasta.
-entinen aspa
Tuskinpa ne potkuja saa sun palautteen takia.