Kampaajat! Rahojen palautuksesta
Varasin ajan Timman kautta ja maksoin tietenkin sen.
Menin paikalle ja kampaaja oli jotenkin todella tyly ja hyvin kiireisen oloinen. Yritin kertoa mitä haluaisin, mutta kampaaja ei katsonut hiuksiani, vaan laittoi ne kiinni ja antoi värikartan käteen ja pyysi osoittamaan minkä värin haluaisin.
Minulla oli juurikasvu (tumman vaalea) melkein olkapäille ja loppu (puoleen selkään) vaallennettu. Halusin että rajaa häivytetään esim raidoittamalla ja pyysin että kertoisi miten siitä tulisi ns. Luonnollisin. Kampaaja ei osannut sanoa ja halusi vain että näytän minkä värin laittaa päähän.
Tein päätöksen ja sanoin etten halua että tehdään mitään, kun tuntuu ettei olla ihan samalla aaltopituudella. Kiitin ja lähdin. Unohdin että olin jo maksanut ajan. Viikon jälkeen laitoin viestiä rahan palautuksesta (odotin että edes puolet), mutta ei halua eikä aio palauttaa mitään. Vetoaa Timman sääntöihin..
Palauttaisitteko te muut kampaajat edes puolet?
Kommentit (10)
Sinuna muuten laittaisin tuosta palautetta, niin että muutkin näkisivät millainen paikka on kyseessä. Ja ole yhteydessä jonnekin kuluttajaneuvontaan tms.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä etukäteen jo maksoit?
No jokatapauksessa tuo käyntihän on peruuntunut. Silloin käsittääkseni varatusta ajasta velotetaan puolet.
Timmassa maksetaan etukäteen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinuna muuten laittaisin tuosta palautetta, niin että muutkin näkisivät millainen paikka on kyseessä. Ja ole yhteydessä jonnekin kuluttajaneuvontaan tms.
Laitoin! Suuttui ja laittoi viestiä että lue Timman sääntö numero 2.
Ap
Kuule valita kuluttaja-asiamiehelle.
Varmaan helpompi palvella huonosti kun maksu tulee etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan helpompi palvella huonosti kun maksu tulee etukäteen.
Valitettavasti vanha ja tuhansia vuosia pätenyt muistisääntö.
Palvelusta EI makseta ennenkuin se on suoritettu, jos haluaa optimaalisen lopputuloksen.
Vierailija kirjoitti:
Kuule valita kuluttaja-asiamiehelle.
Okei. Ei tullut mieleen. Ei ole tullut yleensä mitään ongelmia asiakaspalvelun kanssa tai muunkaan. Kiitti
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan helpompi palvella huonosti kun maksu tulee etukäteen.
Valitettavasti vanha ja tuhansia vuosia pätenyt muistisääntö.
Palvelusta EI makseta ennenkuin se on suoritettu, jos haluaa optimaalisen lopputuloksen.
Minulla on timmasta ollut vain hyvää kokemusta. En ole koskaan törmännyt tälläiseen. Itse pitkään asiakaspalvelussa olleena, en kohtele ketään eri tavalla maksusta riippuen. Ap
Hankala on näemmä,
"Varaamalla ja/tai maksamalla palveluista Timma-palvelun kautta Sinä sitoudut lunastamaan varaamasi ja/tai maksamasi palvelun. Varaus on aina sitova, eikä varausta voi peruuttaa Timma-palvelun kautta. Ota yhteys suoraan myyjään, mikäli haluat muuttaa varaamasi palvelun ajankohtaa (myyjällä ei ole velvollisuutta tarjota uutta aikaa tai palauttaa maksettuja rahoja)."
Kohtuullista olisi halvin aikaveloitus, eihän siihen koko varattua aikaa ole mennyt ja palauttaa loput.
Ap voisi ehdottaa, koska kuluttaja-asiamies joutuu myös arvioimaan, että miten on koetettu sopia, sehän on ensisijainen keino.
Miten sä etukäteen jo maksoit?
No jokatapauksessa tuo käyntihän on peruuntunut. Silloin käsittääkseni varatusta ajasta velotetaan puolet.