Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Tuossa maskisuosituksessa ei ole mitään järkeä
17.08.2020 |
Vastuulliset ja muutenkin varovaiset ihmiset käyttävät niitä. He jotka eivät välitä muista taas eivät käytä. Yhtälö, yhtä tyhjän kanssa! Murto-osa käyttää. Junassa joku ääliö yski ja pärski nyrkkiinsä ja kuulosti todella tunkkaiselta. Juurikin he joiden pitäisi käyttää maskia eivät käytä. Kyllä olin kettuuntunut, kun täpötäydessä junassa vain muutamalla oli maski.
Olen tullut siihen johtopäätökseen, että jotkut eivät kehtaa käyttää maskia. Näin ainakin ystäväni kohdalla. Ei haluta herättää huomiota. No jo on!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Jep, lampaat ei käytä. Liian "noloa"