Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitä tarkoittaa sanonta: ei ruoho ole vihreämpää aidan takana?
Kommentit (3)
Vierailija kirjoitti:
Sitä, että pitäisi tyytyä siihen mitä on eikä tavoitella parempaa. Kyllä todellakin voi olla ruoho vihreämpää aidan takana.
Voi olla tai voi olla olematta. Ojasta allikkoon on myös sanonta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Että kaikilla asioilla on huonot puolensa. Mikä näyttää hyvältä ei välttämättä ole olemassa olevaa parempi.
Alue: Aihe vapaa
Sitä, että pitäisi tyytyä siihen mitä on eikä tavoitella parempaa. Kyllä todellakin voi olla ruoho vihreämpää aidan takana.