Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kiva että jaksatte tukea tänne kirjoittelulla Sanoman mainosmyyntiä. Mitä enemmän kirjoitatte, sen enemmän Sanoma saa rahaa!
Kommentit (2)
ja valtio saa myynneistä veroja. Itselleni tässä siis tienaan. Tulee lapsilisät ensi vuonnakin koronasta huolimatta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Olen synnynnäinen toimittaja. Freelance-pohjalta.
Täytyyhän sanan säilää heilutella josko sitten tosipaikka tuliskin.
Vähän sama homma peiton heiluttelun kanssa.
No, paljonko se Hyvä Sanoma niistä aloituksista sit saa?