Ihmisten asenne on sanonko mistä??
Viihdyn työssäni ja tykkään ollaa tekemisissä mukavien asiakkaiden kanssa. Sitten kun kerron jostain asiakkaasta joka oli väkivaltainen ja uhkaava niin vastaukset ovat tätä luokkaa. "Vaihda alaa, et sovi asiakaspalvelu työhön." Tämä lause on oikeasti niin kulunut ja tylsä, että oikeasta lääkityksestä nauttiva voisi sille jopa nauraa.
Voisitteko kertoa syyn miksi ei saa sanoa MITÄÄN asiakkaista?
Kommentit (5)
Kyllä saa sanoa ja keneltäkään ei pidä ottaa vastaan paskaa, koskaan, milloinkaan.
Jos minua esim. huoriteltaisiin työssäni, lakkaisin palvelemasta sillä sekunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä saa sanoa ja keneltäkään ei pidä ottaa vastaan paskaa, koskaan, milloinkaan.
Jos minua esim. huoriteltaisiin työssäni, lakkaisin palvelemasta sillä sekunnilla.
Aivan oikein!
Sitten tämä hirvee klisee, itsehän olet ammattisi valinnut. Eikö mitään uutta voisi keksiä, jos on pakko näin mainita.
Minäkin pidin asiakaspalvelusta, kun asiakkaat olivat täyspäisiä. Tuntui lopulta että sekopäitä ja kamoissaan olevia arvaamattomia tapauksia on yhä enemmän liikenteessä ja vaihdoin alaa. Ei enää aspa työtä ikinä, ellei se tapahdu sähköisesti. Nyt on elämä paljon parempaa kun ei ole päivittäistä todellista väkivallan uhkaa.
Ne huonosti käyttäytyvät on aasiakkaita.