Mikä yritys mokasi korona-ajan tilaisuutensa mielestäsi?
Eli kootaan epäonnistuneita koronaviritelmiä tähän.
Kommentit (12)
Kaikki kaupat, jotka eivät laita maskipakkoa asiakkailleen. Myynti on romahtanut monella liikkeellä, kun ihmiset eivät uskalla mennä kauppaan. Esim en ole itsekään käynyt shoppailemassa helmikuun jälkeen.
Hesburger. Kyseinen pikaruokaravintolaketju on yksi niistä harvoista yrityksistä, jotka pystyvät helposti myymään tuotteet mukaan. Koronan aikana tämän olisi saanut hyödynnettyä upeasti. Tästä huolimatta yrityksen perustaja oli etunenässä itkemässä polvillaan lehdistölle.
Varmuusvarasto. Nyt tiedetään että se on täynnä vanhaa paskaa josta ei hädän hetkellä ole mitään hyötyä.
Tampereella ravintola Muusa. Heillä oli korona-aikana kotiinkuljetus mutta aukioloajat olivat hämmentävän huonot. Muusan jos minkä olisi kannattanut panostaa lounastarjoiluun, mutta jättivät parilla viikolla lounaat ym myymättä siksi että keskittyivät äitienpäivän ja vapun tarjoiluihin. Paha vaan että nekin myytiin loppuun jo todella varhain. Miksi eivät palkanneet kiireapua noihin aikoihin?
Nyt Koronan jälkeen he eivät enää edes myy lounasta vaan ravintola aukeaa vasta klo 15.
Uskon että tällä firmalla olisi ollut mahdollista jopa tienata koronalla kun olisivat rohkeasti muuttaneet painotustaan. Tampereella on tosi huonosti ravintoloiden kuljetuspalvelua tarjolla. Pizzerioita ja kebabrafloja kyllä riittää mutta paikka josta saisi hyvää lounasta tilattua kotiin, näitä onkin tosi huonosti.
Ihmettelin samaa. Olisivat värvänneet osan ravintolatyöntekijöistä kuskaamaan ruokaa pientä kulua vastaan. Ei olisi tarvinnut itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hesburger. Kyseinen pikaruokaravintolaketju on yksi niistä harvoista yrityksistä, jotka pystyvät helposti myymään tuotteet mukaan. Koronan aikana tämän olisi saanut hyödynnettyä upeasti. Tästä huolimatta yrityksen perustaja oli etunenässä itkemässä polvillaan lehdistölle.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelin samaa. Olisivat värvänneet osan ravintolatyöntekijöistä kuskaamaan ruokaa pientä kulua vastaan. Ei olisi tarvinnut itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Hesburger. Kyseinen pikaruokaravintolaketju on yksi niistä harvoista yrityksistä, jotka pystyvät helposti myymään tuotteet mukaan. Koronan aikana tämän olisi saanut hyödynnettyä upeasti. Tästä huolimatta yrityksen perustaja oli etunenässä itkemässä polvillaan lehdistölle.
Mitä siinä on itkemistä kun autokaistalta voi myydä ulos luukun kautta ja foodorat ym kuljettaa niidenkin safkoja.
Läheinen kukkakauppa. Jos korona-aikana ei ollut asiakkaita olisivat pesseet sillä ajalla liiketilan ikkunat. Tulisi heti houkuttelevampi ja raikkaampi liiketila.
Marjatilalliset ja yritykset jotka kiukuttelevat ihmisten vähentynyttä kulutuskysyntää. Anteeksi nyt vain, mutta potentiaalinen asiakkuutteni ei ole minulle niin iso juttu, että palveluanne käyttääkseni haluaisin riskeerata vanhempieni tai mummoni hengen.
Moni ravintola. Ruokalista olisi pitänyt päivittää sellaiseen muotoon, että siitä olisi voitu tehdä noutoruokaa. Jokuhan kyllä yritti pitää ruokalistaa samanlaisena mutta noutoversiona, mutta 25~e maksava kotona lämmitettävä ruoka ei ole mitenkään houkutteleva. Suurin osa sitten olikin kiinni rajoitusten ajan.
Ravintoloitsijat ja muusikot.
Kauhee valivali kun rahaa ei ole ja yhteiskunnan pitäis kaikki maksaa.
Huutokauppakeisari ja Huono Äiti ja muut tukirahaveivaajat.
Oy Suomi Ab