Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kasvissyöjiä paikalla?!?

Vierailija
28.04.2008 |

Oletteko kasvissyöjät kasvattaneet lapsistannekin kasvissyöjiä?

Jos olette, niin mitä vauvoille annetaan lihan sijaan?

Soijatuotteitahan ei saa antaa alle 1- vuotiaille?

Onko jotain nettisivustoa, jossa ois tästä tietoa?

KIItos:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toki meillä syötävä ruoka on tosi kasvispainotteista, mutta annan heidän itse kasvaessaan valita, en kasvata kasvissyöntiin.

Vierailija
2/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niiltä löytyy paljon hyvää tietoa.

Meillä minä olen lakto-ovo-vegetaristi, mies ja lapset syövät lisäksi kalaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja me miehen kanssa syödään aina kasvisruokaa kotona.

Enhän mä osaa mitään liharuokia edes tehdä, enkä ilkeis ku vähän niinku ällöttää nuo lihat.

Pitäiskö sitä muka sitten tehdä erikseen lapselle liharuuat?

Ois sekin nyt aika outoo....

Ap

Vierailija
4/6 |
28.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lapset saaneet soijaa jo alle vuoden vanhana, rouheena jogurttina ja maitona, korvikkeen jätimme pois kuopukselta jo 10kk. n iässä limaisuuden takia. Myös kananmunaa on meillä lapset syöneet.

Vierailija:


Oletteko kasvissyöjät kasvattaneet lapsistannekin kasvissyöjiä?

Jos olette, niin mitä vauvoille annetaan lihan sijaan?

Soijatuotteitahan ei saa antaa alle 1- vuotiaille?

Onko jotain nettisivustoa, jossa ois tästä tietoa?

KIItos:)

Vierailija
5/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan pääasiassa kasvissyöjiä (kalaa kyllä syödään ja maitotuotteita ja munia). lapsi saa liharuokaa silloin kun meillä vanhemmilla on ruokana jotain sellaista mitä lapsi inhoaa (esim. linssipataa). mutta aika kasvispainotteisia ollaan. päiväkodissa lapsi syö normi sekaruokaa.

Vierailija
6/6 |
29.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. stm. fi/Resource. phx/publishing/store/2004/09/pr1095673148360/passthru. pdf