Mulla on liput Madonnan keikalle!!
Kommentit (11)
Itse olin ärrällä jonottamassa (1.5 tuntia meni jonossa...). Myyjä ei siinä vaiheessa ollut päässyt edes kirjautumaan Lippupisteen palveluun itse. Eli tällä kerralla ei kannattanut olla kioskilla vaan netissä, ilmeisesti tuurin kera.
tosin c katsomoon, mutta kumminkin :)
ja hyväksyin ehdotjne... sitten paina nappia "osta".. joooooo....Yhtäkkiä tulee vaan taas se ruuhkasivu ja kehoitus, yritä myöhemmin uudelleen.. perkele!!
Peruutin siinä vaiheessa kun olisi pitänyt maksaa.
Pääsin maksamaan, laitoin visan numeron ja pääsin pankin vahvistukseen mutta en enää sieltä takaisin... Toivottavasti ei käy niin että visalasku tulee mutta liput ei :)
Mutta monta kertaa piti siinäkin jonottaa se 30 sekuntia aina kerrallaan. Surkeaa tuo lippu.fin toiminta.
mutta todella pettynyt olen C-lippuihin :-8
ostettua yhteensä 7 lippua (kolme eri ostokertaa). Ei mitään vaikeuksia. Mies oli R-kioskilla toisena jonossa, mutta kahden tunnin koko aikana ei saatu myytyä yhtään lippua. Yksi jonottajista oli päässyt puhelimella läpi, mutta lippuja ei enää saanut sitä kautta.
netistä olisi saanut ostettua useamman lipun -ostin vain 2. Nyt harmittaa, kun kavereita jäi ilman. Ärrältä ei kuulemma saa lippuja millään.
Jopa ne parhaat, kassalle en ole päässyt kertaakaan, joka kertaa kaatuu systeemi.