Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on liput Madonnan keikalle!!

Vierailija
09.02.2009 |

Netistä sai kuin saikin!!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa ne parhaat, kassalle en ole päässyt kertaakaan, joka kertaa kaatuu systeemi.

Vierailija
2/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin ärrällä jonottamassa (1.5 tuntia meni jonossa...). Myyjä ei siinä vaiheessa ollut päässyt edes kirjautumaan Lippupisteen palveluun itse. Eli tällä kerralla ei kannattanut olla kioskilla vaan netissä, ilmeisesti tuurin kera.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin c katsomoon, mutta kumminkin :)

Vierailija
4/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyväksyin ehdotjne... sitten paina nappia "osta".. joooooo....Yhtäkkiä tulee vaan taas se ruuhkasivu ja kehoitus, yritä myöhemmin uudelleen.. perkele!!

Vierailija
5/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruutin siinä vaiheessa kun olisi pitänyt maksaa.

Vierailija
6/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin maksamaan, laitoin visan numeron ja pääsin pankin vahvistukseen mutta en enää sieltä takaisin... Toivottavasti ei käy niin että visalasku tulee mutta liput ei :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta monta kertaa piti siinäkin jonottaa se 30 sekuntia aina kerrallaan. Surkeaa tuo lippu.fin toiminta.

Vierailija
8/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta todella pettynyt olen C-lippuihin :-8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostettua yhteensä 7 lippua (kolme eri ostokertaa). Ei mitään vaikeuksia. Mies oli R-kioskilla toisena jonossa, mutta kahden tunnin koko aikana ei saatu myytyä yhtään lippua. Yksi jonottajista oli päässyt puhelimella läpi, mutta lippuja ei enää saanut sitä kautta.

Vierailija
10/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut kuusi lippua jo viikon :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/11 |
09.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

netistä olisi saanut ostettua useamman lipun -ostin vain 2. Nyt harmittaa, kun kavereita jäi ilman. Ärrältä ei kuulemma saa lippuja millään.