Lue keskustelun säännöt.
Apua onko normaalia että tulee jotain nestettä rinnoista raskaana ollessa?
27.01.2009 |
Yleensä tosin hieman kellertävää, mutta kai se voi vaaleaakin jo olla. Maidon eritys voi alkaa jo hyvinkin aikaisin raskaudessa. Joidenkin olen kuullut joutuneen pitää liivinsuojuksia jo raskauden puolen välin jälkeen.
Kommentit (3)
Ihan normaalia. Se on sitä ensimaitoa.
Mä tiedän muutaman äidin jotka joutuu lypsämään jo odotusaikana maitoa,ettei saa rintatulehdusta.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Onnea, kroppasi pelaa niinkuin pitääkin! :)
Ensimmäistä lasta odotetaan syntyväksi helmikuussa ja nyt tulee jotain vaaleaa nestettä toisesta rinnasta onko tuo maitoa? Onko normaalia?