Lue keskustelun säännöt.
Kuuluuko tähän valloillaan olevaan flunssaan oksettava olo?
07.02.2009 |
Koko flunssan ajan on myös kuvottanut. Eilen en saanut illalla unta, kun vatsassa velloi niin. Taas on koko päivän oksettanut. Ei kuitenkaan niin paljoa, että oksentaisi.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai ainakin minä ja tyttäreni ollaan pahoinvoivia.