Op yrityspankin laskutuskäytännöistä purnausta
Mun tuli otettua taloon uudet rännit op yrityspankin kautta rahoituksella. Nyt sit puolisolle tuli ilmoitus, että lasku on viime kuulta jäänyt 22.5 maksamatta ja sen takia laitettu perintään. Kyseinen kirjekin päivätty samana päivänä ja lisäksi tieto että laitettu perintään. Mitään kirjettä myöhästyneestä laskusta en ole saanut. Laskut saan paperisina kotiin ja kyseisenä päivänä olin maksanut lähes 4x summan, kun maksoin koko velkasumman pois. Tilinro ja viitteet oikein, ne tarkistin.
Jotenkin vain riepoo, ensinäkin se ettei muistutusta ole tullut, vaan heti menee perintään, varsinkin kun asia on selkeästi täysin yrityksen oma moka. Lisäksi joudun koko vkln tätä lykkäämään kun eihän palvelunumerosta kukaan enää vastaa saatika että sitten lisäksi jonotan työpäiväni aikana maksulliseen numeroon ajan x, että voisivat asian selvittää. Mistään en löytänyt esim sähköpostia tms mistä olisin voinut olla heille yhteydessä ja saada asian pois päiväjärjestyksestä.