Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teen skräppäyskirjan tästä vuodesta, ideoita kiitos!

Vierailija
06.02.2009 |

kauheaa roskaa joka vaan hävettää myöhemmin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skräppäys on mulle ihan uus juttu (ja kauhee sana).

Olen aina halunnut pitää päiväkirjaa, mutta siitä ei tule mitään.

Nyt ajattelin tehdä meidän perheelle skräppäyskirjan tästä vuodesta eli teen aina sivun/kk.



Aiemmin harrastaneet, otan mielelläni vastaan ideoita ja vinkkejä.

Vierailija
2/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli edes keksitty ;) Kokemuksesta siis tiedän. Ne vie kamalasti tilaa mutta ei niitä hävittääkään voi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun oikeasti, tee vaan jos innostaa.

Vierailija
4/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksena tallettaa tästä vuodesta muistot yksien kansien väliin, kun tulee olemaan tosi tapahtumarikas vuosi.

Vierailija
5/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko valokuva-albumini sini- vai ruskeakantisia.

Vierailija
6/6 |
06.02.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai miten tämä vuosi tulee olemaan tapahtumarikas, kun eihän sitä voi vielä tietää...



Yleisesti ottaen kaikki vuodet on tapahtumarikkaita, joka päivä tapahtuu jotain, mutta ilmeisesti sellaista tapahtumarikkautta ei nyt tarkoiteta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän