Lue keskustelun säännöt.
Teen skräppäyskirjan tästä vuodesta, ideoita kiitos!
Kommentit (6)
oli edes keksitty ;) Kokemuksesta siis tiedän. Ne vie kamalasti tilaa mutta ei niitä hävittääkään voi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kun oikeasti, tee vaan jos innostaa.
ajatuksena tallettaa tästä vuodesta muistot yksien kansien väliin, kun tulee olemaan tosi tapahtumarikas vuosi.
onko valokuva-albumini sini- vai ruskeakantisia.
tai miten tämä vuosi tulee olemaan tapahtumarikas, kun eihän sitä voi vielä tietää...
Yleisesti ottaen kaikki vuodet on tapahtumarikkaita, joka päivä tapahtuu jotain, mutta ilmeisesti sellaista tapahtumarikkautta ei nyt tarkoiteta.
Skräppäys on mulle ihan uus juttu (ja kauhee sana).
Olen aina halunnut pitää päiväkirjaa, mutta siitä ei tule mitään.
Nyt ajattelin tehdä meidän perheelle skräppäyskirjan tästä vuodesta eli teen aina sivun/kk.
Aiemmin harrastaneet, otan mielelläni vastaan ideoita ja vinkkejä.