mistä tietää että on masentunut?
Kommentit (7)
ylirasittunut ainakin, jollei vielä masentunut. Silloin on syytä kuunnella itseä ja hidastaa tahtia. Tunteet ei koskaan ole väärässä.
ja ymmärrä että on muitakin olemassa. Esim meidän naapuri huudattaa lastaan yökaudet niin ettei meillä ole nukuttu koko 4 kk aikana kun ollaan nykyisessä asunnossamme asuttu. Hänelle on sanottu, mutta hän ei välitä kun ajattelee vain että saa tässä nyt olla. Pahinta mahdollista masennusta, pelkään että hän tekee lapselleen jotain kun on tuossa jamassa. Ei reagoi itkuun eikä ymmärrä että se häiritsee muita.
Se siitä olisi vielä puuttunut jos joku olisi siitä itkusta ilmoittanut lastensuojeluun! Huh huh.
Jos ei kestä kuulla vauvan itkua niin sitten pitää muuttaa sellaiseen paikkaan jossa ei ole naapureita lähellä.
Mikään ei kiinnosta.
Haluaisi joko nukkua tai syödä koko ajan.