ÄLÄ OSTA UUTTA PUHELINTA, JOS EI OLE PAKKO
Älä varsinkaan, jos sun täytyy saada siihen pankki.
Ei mulla muuta, koka loppu olisi täysin painokelvotonta.
Kommentit (12)
SAA HUUTAA, jos HUUUUUUUUUUDATUTTAA!
Huudan aika hiljaa teille tässä netissä mieluumin kuin lapselleni kurkku suorana.
Suuresti anteeksi.
Minäkin tilasin backupit, mutta kappas kun Nordean päkkapit eivät ihan toimineetkaan, joten taas blimblamblumpimpelipompelikiukaukirjavakissa 10 min. mun piikkiin.
S-Pankki toimii erittäin hienosti.
ap
Jahas?
Onko uus ilmiö vai mist o kyse?
eli siirto vanhasta uuteen apn pointti vai?
6
Vierailija kirjoitti:
Mistä on kyse?
Ilmeisesti siitä ettei uudella puhelimella pääse käyttämään nettipankkia jos se on päällä vielä vanhassa puhelimessa.
Voiko sen vielä palauttaa? Ja onko nyt kyse huawei & kumppaneiden puhelimista. Pankki sovelluksethan ladataan yleensä play/i storen kautta.
Kamalan vaikeaksi on pankkiasiointi mennyt nykyisenkaltaisessa, muuttuvassa maailmassa.
Mistäkö on kyse?
Minun oli pakko ostaa uusi puhelin, joka ei ole mikään 2000 €:n i-Phone, vaan n. 250 € maksanut Samsung.
Onneksi en ole Apple-ihminen.
Soitin jo 2 viikkoa sitten Nordeaan, koska tiedän, että uuteen puhelimeen tarvitaan 10:n koodin sarja ja kertakäyttöinen, 4-numeroinen pin.
Ne minulla olivat, mutteivät nyt toimineetkaan.
Muutenkin puhelin on tosi vieras, hankala, vaikea ja ärsyttävä kaiken maailman sormenjälkitunnistautumisineen.
ap
Ostin juuri, mobiilipankin kanssa ei ongelmaa kun ennakoin tilanteen ja latasin back upit toiseen puhelimeen