Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Skidi-lastenvaateliikkeen tilaukset ei liiku?

Surullinen tilaaja
14.04.2020 |

Olen tehnyt ihan tärkeän tilauksen jo yli viikko sitten ja statuksessa lukee vaan ”vastaanotettu ja odottaa käsittelyä.” Mitä ihmettä? Ne vaatteet on maksettu ja ois meille tarpeen. Onko muilla samoja kokemuksia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Onko muilla samoja kokemuksia? Ap

Vierailija
2/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi viikkoa meni Tokmannin tilauksessa, taitaa noissa kaikissa nettikaupoissa olla nyt ruuhkaa kun ihmiset ostaa enemmän kotoa käsin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää kun voisivat edes lähettää sen. Sen ymmärrän jos näkyy että se makaa postilla jossain Vantaalla. Mutta jos ei 10 päivässä päästä edes pakkaamaan niitä tuotteita niin jo on ihme.

Vierailija
4/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaskohan tätä kysyä siltä kaupalta itseltään, eikä täältä?

Vierailija
5/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitää erikseen mainita, että tilaus on maksettu? Että ikäänkuin tämä luo jotain suurta lisäarvoa tilaajalle, sillä yleensä ostoksista on tapana ihan maksaa. 

Vierailija
6/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä se tuo sellaista lisäarvoa se maksaminen, että se tuote on jo minun. Kauppiaan ei tarvitse odotella rahaansa laskulla tms. Tällöin odottaisin, että tuote tulee minulle välittömästi eikä muutaman viikon päästä.

Ja toiseksi, kokemus on osoittanut, että palvelu paranee kun ongelmista tiedottaa julkisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
14.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä se tuo sellaista lisäarvoa se maksaminen, että se tuote on jo minun. Kauppiaan ei tarvitse odotella rahaansa laskulla tms. Tällöin odottaisin, että tuote tulee minulle välittömästi eikä muutaman viikon päästä.

Ja toiseksi, kokemus on osoittanut, että palvelu paranee kun ongelmista tiedottaa julkisesti.

Eli luulet siis, että jos on valittu laskulla maksettavaksi, niin saa viivytellä ja nakata sen vaikka jokeen? Ihan samat toimitusajat siinä on kaikilla. 

Aika erikoinen kokemus sulla, kun tälläkin vaivalla olisit kysynyt niiden asiakaspalvelusta mikä mättää ja varmaan saanut vastauksenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi