Miten verkkokaupat menettelee jos
tilaa tuotteen mutta tuote loppuukin jo sillä välin asiakas kerkee jo maksaa tuotteen koska tuotteen varastosaldo ei ole päivittänyt?
Kommentit (16)
Tuote lähetetään myöhemminkin. Toki asiakas voi vaatia rahat takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Mistä helvetin postikuluista jos niitä postikuluja ei ole tullut. JOs oot maksanut 100 niin saat sen 100 takas...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Ei tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Siis mitä? Et maksanut postikuluja mutta haluat niistä rajat takaisin??? Sehän on +-0.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Mistä helvetin postikuluista jos niitä postikuluja ei ole tullut. JOs oot maksanut 100 niin saat sen 100 takas...
Luulen, että tässä tarkoitettiin sellaista tilannetta, jossa ilmaisten postikulujen raja on esim. 50e. Sitten kun joitain tilauksen tuotteita ei olekaan varastossa, toimitettavien tuotteiden loppusumma on vaikka 40e. Kysymys on, että pitääkö tällöin maksaa tuon 40e lisäksi postikulut, eli jos ne olisivat vaikka 2e, palauttaako kauppa 10e vai 8e. Itse luulisin että reilu kauppa haluaisi antaa hyvän kuvan itsestään ja lähettäisi pienemmänkin summan tilauksen ilman postikuluja, kun kyseessä on tällainen tuotepuute.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Mistä helvetin postikuluista jos niitä postikuluja ei ole tullut. JOs oot maksanut 100 niin saat sen 100 takas...
Luulen, että tässä tarkoitettiin sellaista tilannetta, jossa ilmaisten postikulujen raja on esim. 50e. Sitten kun joitain tilauksen tuotteita ei olekaan varastossa, toimitettavien tuotteiden loppusumma on vaikka 40e. Kysymys on, että pitääkö tällöin maksaa tuon 40e lisäksi postikulut, eli jos ne olisivat vaikka 2e, palauttaako kauppa 10e vai 8e. Itse luulisin että reilu kauppa haluaisi antaa hyvän kuvan itsestään ja lähettäisi pienemmänkin summan tilauksen ilman postikuluja, kun kyseessä on tällainen tuotepuute.
tätä tarkotin
Olisikohan joskus noin käynyt ja olen saanut kahdessa erässä toimitukset ja ilman postikuluja. Joskus ei ole pystytty toimittamaan ollenkaan ja palautettu maksu. Kerran lähetti yksi verkkokauppa tekstiviestiä ja kysyi jaksanko odottaa, toimitus voi viivästyä pari kuukautta. Odotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Siis onko sulla nyt joku idea että laitat tilauksia sisään verkkokauppaan jossa tuotteet loppuu varastosta kesken ja sitten saat postikulujen verran ylimääräistä rahojen palautuksessa? Ei tule onnistumaan. Ja toisekseen ne verkkokaupat tilaa sitä tavaraa koko ajan lisää ja vaikka omassa varastossa ei olisi niin parissa päivässä voi saadan tuotteen jo lähtemään asiakkaalle, tai jotain isoa tavaraa voidaan tilata suoraan tukusta asiakkaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Siis onko sulla nyt joku idea että laitat tilauksia sisään verkkokauppaan jossa tuotteet loppuu varastosta kesken ja sitten saat postikulujen verran ylimääräistä rahojen palautuksessa? Ei tule onnistumaan. Ja toisekseen ne verkkokaupat tilaa sitä tavaraa koko ajan lisää ja vaikka omassa varastossa ei olisi niin parissa päivässä voi saadan tuotteen jo lähtemään asiakkaalle, tai jotain isoa tavaraa voidaan tilata suoraan tukusta asiakkaalle.
eikä tilaa jos kyseessä ale-tuote. silloin varastosaldo voi päivittyä myöhässä ja kerkee ostaa sen tuotteen vaikka olisi oikeasti tuote jo loppu.
Itse hyvitän hinnan tai tarjoan vastaavan paremman tuotteen tilalle tai koitan tilata lisää valmistajalta. Monia eri vaihtoehtoja. Jos postikuluraja ylittynyt niin normaali kauppias lähettää ilmaiseksi kun oma moka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
Siis onko sulla nyt joku idea että laitat tilauksia sisään verkkokauppaan jossa tuotteet loppuu varastosta kesken ja sitten saat postikulujen verran ylimääräistä rahojen palautuksessa? Ei tule onnistumaan. Ja toisekseen ne verkkokaupat tilaa sitä tavaraa koko ajan lisää ja vaikka omassa varastossa ei olisi niin parissa päivässä voi saadan tuotteen jo lähtemään asiakkaalle, tai jotain isoa tavaraa voidaan tilata suoraan tukusta asiakkaalle.
eikä tilaa jos kyseessä ale-tuote. silloin varastosaldo voi päivittyä myöhässä ja kerkee ostaa sen tuotteen vaikka olisi oikeasti tuote jo loppu.
Mistä löytyy niin paska verkkokauppa-alusta jonka varastosaldot eivät päivity reaaliaikaisesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rahat takas
entä jos on maksanut tuotteista sen verran että tuli ilmaiset postikulut? tuleeko myös postikuluista silloin rahat takas?
eli haistoit tässä keinon tienata viisi euroa ylimääräistä :D no mut juu, ilmaisia postikuluja ei "hyvitetä". Miten tällainen voi edes tulla mieleen :D
up