Lue keskustelun säännöt.
G: Kylpylä, jossa todella hyvä ruoka + hemmottelu?
14.02.2009 |
Löytyykö Suomesta, vai pitääkö lähteä ulkomaille (esim. Viro)? Odotan kolmatta ja haluaisin vielä nyt muutama kuukausi ennen äitiyslomaa lähteä miehen kanssa kahdestaan jonnekin muutamaksi päiväksi...
Nyt kokemukset pinoon!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
tyylikäs ja hyvää ruokaa.
Plussaa olisi, jos lähellä olisi vähän isompi kaupunki, jossa voisi myös käväistä kahviloissa, ravintoloissa...
Mitkä paikat Tallinnassa tai ympäristössä on tasokkaita?
vai eikö kukaan käy kylpylöissä tms. hemmottelulomilla?