Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Yötyöstä kysymys
22.05.2008 |
Onko yötyöläisiä, itse ajattelin mennä yötöihin, jaksaako pidemmän päälle ?
Mitenkäs nukkuminen , kotituisin noin klo 8.00 ja lapset tulevat koulusta 13 -15 maissa, riittääkö 5h yöuni ? KOkemuksia kaivataan?
Kommentit (4)
Työ sinänsä meni, jaksoi valvoa ym. Mut palautuminen taas normaali rytmiin teki mut fyysisesti sairaaksi.
Jatkuvasta yötyöstä en osaa sanoa. Mulla oli viikko aina yhtä vuoroa kerrallaan.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
kai sitä pitää edes tarkistaa että syövät jotain ennen lähtöä ja ovat ajoissa koulussa.
kai sitä pitää edes tarkistaa että syövät jotain ennen lähtöä ja ovat ajoissa koulussa.
Alue: Aihe vapaa
kuka laittaa lapset kouluun, vai laitatko sinä töiden jälkeen.
paremmin onnistuu jos on mies kuvioissa? ja jos ei ole niin ei voi jättää lapsia yksin kotiin yöksi.