Lue keskustelun säännöt.
Tarjottavaa 50-vuotissynttäreille?
10.03.2008 |
Olisi tarkoitus pitää epäviralliset 50v-päivät. Mitähän kivaa keksisi tarjota.
Ruokailijoita olisi n. kymmenen (kaikki aikuisia).
Antakaa vinkki jostain helposta ja hyvästä tarjottavasta. En ole mikään
hyvä kokki, mutta ruokaakin olisi mukava tarjota koska osa vieraista tulee kauempaa...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla