Lue keskustelun säännöt.
Onko ketään muuta joka joutuu elämään toisen siivellä?
10.03.2008 |
Ja siis ihan tosissaan siivellä? Miten pärjäät syyllisyyden kanssa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
yhden lapsen yh, omasta halustaan