Lue keskustelun säännöt.
Nautin tästä lumettomuudesta, koska paikallinen laskettelukeskus on jo vuosikausia sitten moninkertaistanut hintansa, jonka vuoksi lopetin koko harrastuksen. Nyt ei taida kovin moni muukaan harrastella :D
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla