Lue keskustelun säännöt.
Lapseni on mongoolian tylsimielinen :-( .
16.02.2020 |
Saimme mieheni kanssa tietää että lapsemme on mongoolian tylsämielunen. Se on nyt 3v eikä kai opi koskaan esim. kävelemään, puhumaan tai pitämään mitwnkään huolta itsestään.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa.