Prisman hevi-osaston laatu
Onko vain oma perstuntuma, mutta viime aikoina tullut useammin kotona huomattua Prismasta ostettujen kasvisten joko olleen valmiiksi pilalla tai menneen nopeasti kotona pilalle. Kaupassa pitää huolella syynätä jokainen ostos. Onko halpuuttaminen iskenyt vai halutaanko vähentää hävikkiä siirtämällä sutta ja sekundaa asiakkaille? Itselläni on valitettavan uein mennyt kasviksia roskikseen viime aikoina.
Kommentit (7)
Täällä ainakin prismassa on paras heviosasto. Ja talvella hevit on muutenkin huonompi laatuisia.
Ootko ajatellut että voisit palauttaa ostoksesi?
Ainakin täällä annetaan pilaantuneista elintarvikkeista rahat tuplana takaisin. Oon tyytyväinen.
Joo, kannattaa antaa palaute suoraan sinne. Samoin itse olen saanut hyvitystä👍
Tarkkana saa olla kaikissa kaupoissa mitä ostaa. Valitusrumbaan ei kukaan normaali jaksa tuhlata aikaansa.
Vierailija kirjoitti:
Tarkkana saa olla kaikissa kaupoissa mitä ostaa. Valitusrumbaan ei kukaan normaali jaksa tuhlata aikaansa.
en tiedä miten paljon kauemmin se vie laittaa sinne s-kaupalle palaute, kun kirjoittaa nettiin ketjua asiasta🤔
Oltiin Lidlistä mitä mieltä tahtojaan, mutta....olen vuosia säännöllisesti asioinut siellä ja yhtään huonolaatuista hevi-tuotetta ei ole ollut.
Kasvissyöjänä olen kasvisten ja juuresten suurkuluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkkana saa olla kaikissa kaupoissa mitä ostaa. Valitusrumbaan ei kukaan normaali jaksa tuhlata aikaansa.
en tiedä miten paljon kauemmin se vie laittaa sinne s-kaupalle palaute, kun kirjoittaa nettiin ketjua asiasta🤔
Ollut 2-5 kertaa kuussa jotain huomautettavaa ja jaksanko sitten mennä kuitin kanssa kauppaan, että euron paprika oli mätä tai kirjoittaa nettisivun kautta palautetta. Ennemmin olen nyt pohtinut kaupan vaihtoa.
Meidän Prismassa ei ole enää musiikkiosastoa ollenkaan, hevi-osastosta nyt puhumattakaan.