Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nam, lauantaimakkaraa
02.02.2020 |
Hapan ruisleipä jonka päällä juustoa ja lauantaimakkaraa, miksei suolakurkkuakin. Juomaksi täysmaitoa tai vähinttään kevytmaitoa. Tai miksei olunenki. Onko paremppaa.
Kommentit (4)
Oliko täällä aiemmin tänään joku lauantaimakkaraketju?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Saarioisten lauantaimakkara on ainoa oikea maultaan paras. En koske atrian makkaraan, pahaa.
Jahtimakkaraapas. Ja gouter tai gotler, kumpi se onkaan joka on hinnaltaan tarjouksissa samaa luokkaa kuin lauantai ja jahti. Lauantai on se viimeinen vaihtoehto.
Alue: Aihe vapaa
Hyi.