Lue keskustelun säännöt.
Sallan pikkuveljelle nimi?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
nimestä, mutta tuleeko samu ja salla nimistä liikaa mieleen se piirrosohjelma? :)
Lappi-nimiä on pojille vähän vaikeampi keksiä. Tytöille on tietysti Saana, Hilla, Inari...
Niila tai Oula?