Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi Helsinkiläiset ovat niin täydellisiä!
Kommentit (4)
Helsingissä asuu tavallista enemmän epäonnistunutta ja epämääräistä porukkaa.
Tietenkin, koska se suurin kaupunki ihmismääräältään Suomessa.
Siihen määrään monenlaista eläjää, jotka ovat kaukana täydellisyydestä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Rohkenen olla eri mieltä aloituksesta. Mielestäni Helsingissä ihmiset ovat laidasta laitaan. Löytyy ns ulkoista täydellisyyttä hienostoalueilta (Ullanlinna, Eira jne.) sekä myös rosoisuutta idempänä helsingissä (sörnäinen, jakomäki, kontula ym). Yleisesti ottaen viihdytään itsekseen ja ei mieluusti oteta kontaktia muihin.
Epäsosiaalisia siellä ainakin on paljon.
Alue: Aihe vapaa
Kuka niin on sanonut?
Onko tutkimustuloksia?