Lue keskustelun säännöt.
miksi olen vielä täällä.
24.03.2008 |
Voisin olla lämpimässä peiton alla, ihania unia katselemassa. Tässä jumitan tuolilla netissä roikkuen. Tää on typerää.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla