Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Älykääpiö-asiakkaat

Vierailija
18.12.2019 |

Teen töitä talousasioiden parissa (laskutus, perintä, huojennukset, hyvitykset ja viranomaisyhteistyö) ja siihen kuuluu myös asiakasneuvonta puhelimitse/sähköpostilla. Hyvin, hyvin harvoin koen työssäni ikäviä tunteita. Nyt loppuvuotta kohden olen kuitenkin väsynyt ihmisten typeryyteen. Seuraa avautuminen:

1. Jos olet tuhlannut rahasi johonkin muuhun, se ei ole minun vikani. Laskut erääntyvät joka kuukausi.
2. En ole ajatustenlukija. Jos sanot yhtä ja tarkoitat jotain muuta enkä ymmärrä, ole hyvä ja selvennä.
3. Minä en keksi päästäni sääntöjä tai lakeja. Ihan muut tahot säätävät ne. Toki voin antaa yhteystiedot vaikka jollekin sopivalle kansanedustajalle, jos haluat valittaa.
4. Jos et ymmärrä, kysy.
5. Eräpäivää ei voi siirtää puolen vuoden päästä laskun erääntymisestä. Se kasvaa jo korkoa.
6. Korkokulut kuuluu maksaa.
7. Maksusuunnitelma ei tarkoita sitä, että sinä maksat mitä haluat.
8. Minua uhkailemalla et saa laskujasi mitätöityä.
9. Kyllä, helppohan se on minun sanoa.
10. Aidosti toivoisin voivani sinua auttaa, mutta minulla ei ole valtuuksia poistaa kaikkia velkojasi. Voin vaikuttaa vain niihin laskuihin, joihin minulla on valtuutus.

Kiitos, tämä helpotti. Ja ei, en aio vaihtaa työpaikkaa, tämä työ on muuten tosi kivaa ja viihdyn. Palkka on ihan ok ja työ joustaa. Onneksi suurin osa asiakkaista on tosi kivoja ja heitä on ilo palvella. Joskus vain pitää päästää höyryjä.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla